Virker ikke mobiltelefonen som den skal?
Hvis din mobiltelefon eller annet utstyr som er kjøpt gjennom Nortel Nettbutikk ikke virker som den skal, kan det hjelpe å sende den på service.
Det innebærer at vår servicepartner Conmodo tar enheten inn, og reparerer eller bytter ut defekte komponenter. Denne servicen er kostnadsfri for deg som kunde de to første årene etter innkjøpsdato, da dette dekkes av garanti.
Det tas forbehold om at selvforskyldte skader ikke repareres kostnadsfritt. Ytterligere informasjon om dine garantivilkår finner du i enhetens manual.
Service hos Conmodo kan enkelt bestilles på nett.
Ved bestilling på nett, oppretter du en serviceordre.
Har du problemer med SIM-kortet eller annet som skyldes operatørtjenester, ber vi deg ta kontakt med Nortel kundeservice på support@nortel.no eller 70 30 99 00
Etter registrert serviceoppdrag skal du skrive ut 1 stk. ferdig frankert adressekort for innsendelse av din telefon. Adressekortet kommer som et vedlegg i en egen e-post til deg, sammen med en service kvittering!
Sikkerhetskopi
Dersom du har personlige data du ønsker å ta vare på og som er lagret på ditt produkt, bør du ta en sikkerhetskopi. Dersom du ikke foretar en sikkerhetskopi kan du risikere å miste alle data etter en reparasjon.
Nortel og vår servicepartner tar ikke ansvar for tapte data.